Jak zadbać o porządek w biurze?

Każdy, kto ma swoją firmę ma świadomość tego, że miejsce pracy powinno być czyste, zadbane i komfortowe. Schludna przestrzeń jest bardzo ważna dla wszystkich, dlatego tak ważne jest sprzątanie. O panujący porządek w miejscu pracy, tak samo jak w domu musimy dbać regularnie.  Z jednej strony po to aby sami efektywnie i z przyjemnością pracować, a z drugiej ma to też duży wpływ na postrzeganie firmy przez klientów, zwłaszcza wtedy jeśli mają do niej bezpośredni dostęp.

 


 

 

Przez długi czas moim miejscem pracy było biuro, a więc dzisiaj wpis o tym:

 

Jak zadbać o porządek w biurze?

 

Jednym z rozwiązań jest sprzątanie samemu po sobie. Jednak czym więcej pracowników tym większy bałagan. Każdy ma tez pewien zakres swoich obowiązków więc dokładne sprzątanie schodzi na dalszy plan. 

Drugim rozwiązaniem jest zatrudnienie osoby do sprzątania. Pracownik na etacie daje nam poczucie, że jest zawsze wtedy, kiedy jest potrzebny. To rozwiązanie generuje jednak wyższe koszty i konieczność szukania zastępstwa podczas urlopów, więc coraz częściej jest pomijane przez pracodawców. 

Najczęściej wybieranym rozwiązaniem jest obecnie wybór firmy sprzątającej. Wystarczy tylko określić dokładne warunki współpracy i wszystkie sprawy związane czy to z zatrudnieniem pracownika czy też zakupem środków czyszczących mamy z głowy. Obecnie w każdym mieście możemy znaleźć masę ofert. A jak wygląda sprzątanie biur w Krakowie? Ceny za usługi różnych firm różnią się od siebie, podobnie jak ich jakość. Szukając pomocy w sprzątaniu, warto brać pod uwagę nie tylko cenę, ale także sprzęt, i kompetencje pracowników tych firm, a przede wszystkim jak zawsze sprawdzić opnie. 

 

Które z rozwiązań jest najlepsze? 

 

Każdy z nas lubi przebywać w czystym, pachnącym i przede wszystkim bezpiecznym dla zdrowia pomieszczeniu.  Teraz w dobie pandemii jest to szczególnie ważne. Dlatego dla mnie najlepszym wyborem jest łączenie tych rozwiązań. Biuro jest takim miejscem, gdzie o ład i porządek wokół siebie możemy zadbać sami, a w przypadku niektórych czynności skorzystać z usług profesjonalnych firm sprzątających. 

 

A jak Wy myślicie?

2 komentarze:

  1. Ja korzystalam z uslug sprzatajacej firmy przy przeprowadzce, a w swoim Home Office sprzatam sama ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo zależy od specyfiki miejsca, firmy itp. choć czasami faktycznie lepiej niektóre czynności oddać w ręce specjalistów :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Cosmetics reviews , Blogger