Potykacze reklamowe - prosty sposób na zwrócenie uwagi klienta

Pozyskiwanie klientów jest najważniejszym elementem marketingu. Choć jakość produktu czy usługi ma dla nas duże znaczenie, to jednak w pierwszej kolejności zwracamy uwagę na to co "rzuca się w oczy". Temu służą wszelkiego rodzaju akcje promocyjne i przede wszystkim reklama.  Wybór  tej odpowiedniej  wcale nie jest taki łatwy jakby się nam wydawało. 




Za pośrednictwem różnych form reklamy możemy budować wizerunek, oddziaływać na obecnych oraz potencjalnych klientów i wpływać na budowanie ich lojalności względem marki. Coraz więcej firm korzysta z narzędzi reklamy internetowej. Cały czas wzrastająca liczba użytkowników internetu powoduje, że to właśnie w świecie wirtualnym najłatwiej o pozyskanie klienta. Własna strona internetowa czy kampanie z influencerami to nie tylko skuteczny kanał promocyjny, ale też miejsce, w którym firma zyskuje darmowe źródło wiedzy o klientach.


W świecie rzeczywistym klasyczne formy reklamy możemy również wykorzystać w ciekawy i kreatywny sposób. Bardzo popularnym i jednocześnie skutecznym narzędziem są potykacze reklamowe.





Potykacze są bardzo wygodne, ponieważ pozwalają na tanią, szybka i bezproblemową zmianę treści reklamy. Możemy też  przestawiać je w dowolne miejsce. 

Ciekawe, kreatywne, i wywołujące uśmiech hasła na potykaczach często są elementem, który skłania do skorzystania z usług danej firmy. Już sam fakt, że potykacz przyciąga uwagę klienta, głównie dlatego, że po prostu stoi mu na drodze, którą idzie, sprawia, że na pewno zwrócimy uwagę na to, co się na nim się znajduje. Celem potykacza jest właśnie zwrócenie uwagi klienta tak, aby ten podjął określone działanie.

Inną formą reklamy zwracającej na siebie uwagę są m.in. banery, czy reklamy świetlne. 

A jakie formy reklamy zwracają Waszą uwagę? Czy reklama na potykaczu zachęciła Was kiedyś do kupna lub skorzystania z usług jakiejś firmy?


13 komentarzy:

  1. każda forma reklamy, jeśli przynosi rezultaty to chyba się firmie opłaca, ale powiem Ci, ze reklamy atakują z każdej strony, czasem jest to bardzo męczące

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo często zwracam uwagę na reklamy w różnym wykonaniu - banery czy inne formy.

    OdpowiedzUsuń
  3. potykacze są super, do niedawna nie miałam pojęcia jak ten rodzaj reklamy się nazywa. zawsze zwracam na nie uwagę

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami mam dość ataku reklam. Ale rzeczywiście one często zapadają w pamięć... szczególnie takie proste

    OdpowiedzUsuń
  5. Mysle ze kazda forma reklamy jest dobrym sposobem na pozyskanie klientow, choc akurat za potykaczami najmniej przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem, każda forma reklamy, która jest estetyczna i dobrze widoczna, świetnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każda forma reklamy przynosi rezultaty. Ważne, żeby była treściwa i trafiała do potencjalnego klienta ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz reklam jest wszędzie pełno i ciężko nie zwracać na nie uwagi

    OdpowiedzUsuń
  9. Często widząc je zastanawiałam się jak one fachowo się nazywają ;) każda forma reklamy jest dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. potykacze czesto mozna spotkac :) reklama dzwignie handlu jak mowia hihi

    OdpowiedzUsuń
  11. Od kilku lat prowadzę własną firmę i muszę przyznać, że promocja za pomocą gadżetów reklamowych i tego typu reklam zewnętrznych naprawdę ma sens. Przytoczę nawet przykład: od pewnego czasu prowadzę z kilkoma moimi klientami korespondencję listowną. Szybko zauważyłam, że moich odbiorców nie interesują zbytnio zwykłe, białe koperty. Postanowiłam więc jakoś je udoskonalić i uatrakcyjnić. Nawiązałam współpracę z firmą oferującą druk naklejek samoprzylepnych i zamówiłam u nich naklejki 3D z logiem mojej firmy oraz danymi kontaktowymi. Efekt? Klienci od razu mogli zauważyć adresata, co znacznie przyspieszyło cały proces korespondencji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę że to bardzo fajny sposób i zauważyłam że wiele restauracji z nich korzysta.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Cosmetics reviews , Blogger